söndag 28 juni 2009

Om Gud Vill Och Vädret Tillåter<3




















ja, ÄNTLIGEN så kan jag lyssna på hans nya album och det blev verkligen ingen besvikelse. SÅ JÄVLA BRA!!!!!

1. Om gud vill och vädret tillåter
2. Den vita kaninen
3. Försök förstå mej
4. Hans & hennes
5. Imoenien
6. Om du var jag
7. Rök utan eld
8. Lund
9. Begravningen
10. Tomma ord
11. Som en rysning
12. Jag blir sjuk av dej

"För jag måste va ärlig, måste måste bara va det, måste följa den vita kaninen nu vart den än tar mej" Från första låten & det summerar hela albumet i ett djupt andetag. Av Johan själv har sagt. Du är bara sååå BÄST! och jag skiter i vad ni fittor säger, ni hatar han bara för att jag älskar han.

1 kommentar:

  1. Hej!

    Nu kommer du få ett sådant här tråkigt "Jag skrev det här som ett massmeddelande och har kopierat in det i ditt kommentarsfält"-meddelande, men då ni var så många som kommenterade igår och ville vara med på gratislistan kan jag inte göra så mycket annat, annars tar det hela dagen att svara till alla, haha. :) Så jag ber om ursäkt för opersonligheten, men så får det vara.

    Tyvärr kom du inte med bland de 10 första som kommenterade - den listan blev full redan 0.33 och jag hann hade då loggat ut för natten och kunde inte uppdatera den. Alltså kommer du inte att få något gratis porträtt.

    På grund av det stora intresset öppnade jag istället en väntelista, där man köar för att få betala för ett porträtt senare. Det finns alltså fortfarande chans att få en bild för dem som är villiga att betala. :)

    Mer information om pris och hur det går till i praktiken att hamna på väntelistan finns i detta inlägg:

    http://vilhelminaullemar.se/blogg/?p=297

    Hoppas du har en bra dag och tack för att du visar intresse i min konst!

    Mvh
    Vilhelmina

    SvaraRadera