torsdag 25 juni 2009

Lanande fjortisar:O

Haha nu börjar det väl bli lite väl överdrivet med lan, alla fjortisar har också börjat lana:P haha jag menar vad fan är det här?? alla härmar alla... ojoj, ni har mycket att lära. Men snälla, sluta göra som alla gör, gö det ni är bra på ist och ni lanar säkert inte ens, sitter väl vid bdb och msn lanar:S haha aja. "Dagen" började jag med en joggingtur, kl: 3 på morgonen... hm, är man idiot så är man. och så plockade jag en fin bukett till mor & far också, hihi vad gullig jag är:D och så får ni några fina kort på nävden också när det är tyst, ingen ute förutom fåglarna och djuren. Helt underbart... och så fick jag lite tid att tänka. I mon så ska jag nog göra lite nytta och sen ner till Q om jag hinner och vill. Sen i helgen så ska jag vara med biffen och Robin:) Det va allt jag hade och säga nu, ha det bra och sköt om er.
Xoxo Asta<3

Men här är korten iaf:)






så underbart fint va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar