måndag 15 juni 2009

Förälskad i kärlekens smärta och lite om i mon


Ja, för det är ju det man är, förälskad i kärlekens smärta. Läste det på blondinbellas blogg. och det fick igång mitt tänkande, ännu en gång. Kommer inte skriva så mycket men lite iaf, resten håller jag för mig själv. Man byter killar och kompisar rätt så mycket i livet. Jag fattar inte riktigt varför? varför kan man inte bara nöja sig för? Första kärleken är ju alltid värst. Usch nej, fy va hemsk det är. Men nu har jag iaf verkligen försökt glömma han. Eller inte glömma men inte tänka på han så mycket:) och det känns så mycket skönare nu. Men ibland så börjar man ju tänka iaf... Aja. I mon ska jag ha ett lan för mina tjej kompisar:D kommer bli skit kul och intressant haha:P lägger väl upp lite bilder och skriver hur det va:) Men jag längtar verkligen.

1 kommentar:

  1. Pris för bra blogg, finns att hämta hos mig! Kram
    erx

    SvaraRadera