onsdag 10 juni 2009

Bryta mot normerna


Ja, VARFÖR ska inte jag dela på lekarna i mon? Jo, det enda man får höra är "VI SKA VINNA". Varför kan man inte bara ha kul för?? nej vi ska alltid vinna. Börjar tröttna på det enormt mycket. Det är en anledning. bara för att reta er, haha ni kommer förlora;) och sen ville jag inte ha någon skoltröja för att jag inte har pengarna och jag vill helst inte att mor&far ska köpa något åt mig. och så finns ju faktiskt minena i hjärnan och hjärtat. elr hur?:) så det kändes helt värde att köpa den. Ja, jag gillar att va annorlunda eller bryta mot normerna:)

1 kommentar:

  1. Respekterar dina åsikter. Och tar åt mig inför framtiden. Du framför viktiga synpunkter. Måste allt vara en tävling. Kanske niornas lekar skall arrangeras annorlunda...så att det faktiskt blir lekar och inte tävlingar. Skoltröja eller inte...det är frågan det...men här är det väl bäst att man får göra som man vill. Minnena sitter inom en...men en tröja är kul...tycker jag! :)
    erx

    SvaraRadera