söndag 7 juni 2009

Min idol

ORGANISM 12
Min älskade idol, vet att typ ingen av mina närmaste tycker att han är bra men vem bryr sig. Jag kommer alltid fortsätta lyssna på han ändå. Han skriver inte bara text utan han skriver alltid om något, det är det jag älskar:)
här har ni hans blogg: http://organismen.blogspot.com/
säger bara det LOVE him! haha
hör mer om vad han har att säga om sitt nya album med DJLarge osv. på: http://www.sr.se/webbradio/webbradio.asp?type=db&Id=1785330&BroadcastDate=&IsBlock=
Tycker att alla ska tycka som dom vill och tycka om vad dom vill! okej? så sälla sluta säg att jag ska byta musik och så, jag tycker inte om er musik och inte fan går jag och säger att ni ska stänga av skiten eller hur? Fan blir så irri på det. Bara att lägga av!

2 kommentarer:

  1. Klart du får lyssna på vad du vill för musik, det får väl alla göra. Fast ibland så undrar man vad du lyssnar på =D, men det gör ju du med oss också.

    SvaraRadera
  2. inte fan går jag och klagar iaf:P då sätter jag bar apå min musik:P haha

    SvaraRadera