lördag 27 juni 2009

2 day

cha cha bloggen.. I dag så är vi hos mormor och jag har vart ute och legat och lyssna på musik medans dom andra har jobbat men ved:P haha visst är jag slö. Jag och mormor va till affären också, det kändes nästan som att jag kom från Stockholm elr något. Det känns nästan alltid som det när man går i deras lilla by, fast jag ska väl igentligen inte säga något:P Vi får väl se när vi åker hem, om vi kommer hem i skaplig tid så ska jag försöka åka till micke och danielsson. något mer som händer? njaa... inte så mycket. här väl läst lite finska i dag också och frågat pappa hur man uttalar saker och ting.. så nu kanske jag får det lite enklare att lära mig när jag vet lite mer. men kan ju inte alltid lite på Internet. Men nu ska jag ge valparna välling:) hehe dom har blivigt så stora.

1 kommentar: