lördag 13 juni 2009

ÄLSKA 9c!<3

I går så hade vi SJUKT kul! förutom vissa som inte kan kontrollera alkoholen. Men vi hade kul hos Ellen och lekte lite lekar och så:D en åkte några av oss buss till stan dom andra missa bussen så dm fick åka bil. Förutom Ellen som inte fick plats:( stackare, men du missa inte så mycket iaf:) Sen träffa jag Alex, Dennis, Knatte osv, nere på stan. Sen åkte jag hem. I morrse så åkte jag till avestas hundutställning för att hjälpa mormor att ställa ut Ika. Fick en etta iaf, det är vi glada över:P

men nu kommer lite bilder från igår:)


tycker bilden sägar allt


becca och nyktra kalle

pontus

johan, biffen och becca

ivan, jag och ellen

jag och lantz

becca, lantz, ivan, matte och ellen

becca, jag, ellen, jane, marie, max, matte, lantz, poi och persson

lantz, kalle, ivan och poi

frida, marie, ellen, tojan och jane

lantz, kalle, ellen och ivan
och till sist, hella klassen<3

nej fyfan va kul det va:D måste göras om i sommar!

1 kommentar:

  1. Ser ut som ett jäkla fyllekalas ju. Inte så mycket som en kanelbulle på bordet ens :)

    SvaraRadera