fredag 12 juni 2009

igår & idag

IGÅR:
i går så va det niornas lekar. 9c vann... woho duktiga va dom iaf:) men som jag sa så var jag inte med. Sen efter det åkte jag till å-dal och kolla på deras lekar, inte så värst kul enligt mig. Sen åkte jag hem och slöa, sen va det avslutnings middag för niorna också och det va trevligt, har inte så mycket mer att säga om den dagen.

IDAG:
I dag så va det avslutning. Jag började grina när alla andra börja:( haha fyfan. Sen så hade pappa, mamma och jag gjort en present till Erica som pappa gav till henne sen:) ja, jag tror hon blev glad iaf och hoppas att hon fattar innebörden med den. Sen i dag så ska vi till Ellen och ha lite kul, sen hoppas jag att vi ska in till stan sen också:) men just nu så är jag hos Marie men Jane ligger och sover. ja ni kommer väl få höra av mig imon också. om ni inte skriver på mobilen:)

puss&kram på er!

3 kommentarer:

  1. Kan meddela från säkra källor, att Erica blev rörd och glad över det ni gjort. Fina tankar kring den och fin var den. Står framme nu!
    Tusen tack så mycket! Stor kram till hela familjen och ha nu så jättekul ikväll.
    //erx

    SvaraRadera
  2. typ en ljusstake:P men kan förklara sen:D

    SvaraRadera