tisdag 9 juni 2009

Inte en bra dag i dag

Fan!:( allt känns skit i dag, vet inte riktigt varför. Men börja väl känna av att klassen ska splittras och så"/ sen tänker jag väl på en speciel kille. Kan verkligen inte sluta tänka på han:( det är sååå jävla hemskt! men jaja, får väl göra mitt bästa av situationen gissar jag väl på. Men i dag så blev jag as arg på dom i klassen för att dom inte lyssna på Ellen. så hon gick och satt sig så då gick jag öpp ist, då jävlar lyssna dom. Men nästa gång så lyssna dom inte ett skit så då blev jag arg och gick ut så fick dom sköta det sjävla. Orkade inte bry mig mer. Vill ni ha respekt så ska ni fan förtjäna det också och visa respekt tbx? okej??.... Efter skolan åkte jag till mormor och kolla på valpar:) Happy(mamman för valparna) är så duktig med dom! Jag är en stolt mormor:D haha puss på det iaf, men det andra av dagen sög, så ni kan ju bara *** åt helvete som inte lyssna på mig! Men nu ska jag fixa och så, sen hoppa i sängen. Skööönt:)

xoxo Asta

1 kommentar: