torsdag 18 juni 2009

Lanet

Förlåt om jag är lite sen med bilderna men har helt enkelt inte orkat bloggat någon. Men lanet med tjejorna va lyckat(Y) det måste göras om. Har inte så mycket mer att säga. I dag så va jag ner på Q ett tag, va RIKTIGT skönt, måste göras oftare. Och i mon så är det midsommar och då blir det att va hemma här. Äta och umgås med granarna lite:) sen på lördag blir det att dra till Ellen och näs. Det kommer nog bli kul, och så måste jag verkligen få tankarna på någon/ något annat, annars kommer jag inte klara av allt. Men det va allt för mig just nu:)

Men här kommer lite bilder från lanet:)

Baka kaka mitt i natten

Jane och Marie

Alla

Becca, Marie och Tojan

Becca lärde sig efter ett tag
koncentrera er

2 kommentarer:

  1. ska du umgås med granarna?

    SvaraRadera
  2. du har vart underbart snäll mot mig och är det fortfarande.
    jag skrev bara av mig angående kvällen.
    vet att det är fel att skriva på internet och jag skulle själv vilja att någon sade det till mig, jag vet att det är dubbelmoral.
    men jag vill inte gråta in public som sagt, det var bara en avskrivning. förlåt, jag kan ta bort inlägget om du vill? :)
    för egentligen är jag bara sur på hur alla betedde sig.
    / marie

    SvaraRadera