onsdag 15 juli 2009

veckan

Ååhhh va segt dagarna går... Men i går så va det en Ok dag, var först till Elin för att mamma skulle klippa sig, sen käka pizza med mamma:D Efter det så åkte jag till älskling, efter vi hade kollat på en film åkte vi in till skogsbo med min moppe:P hehe och där träffa vi Robin, knatte och Robins "syrra". Ja och i dag så vet jag inte riktigt vad som händer, Hampus kommer iaf hit, sen så skulle väl Robin ut hit också om jag fatta rätt. Men i helgen så kommer det va fullt upp. På fredag fyller jag år, på lördag så kommer antagligen hela "gänget" samlas, haha typ Q gänget, vet inte hur jag ska säga men ni förstår;) ja men då kommer vi grilla, snacka, bada osv. Bara umgås och ha trevligt. Sen på söndag ska vi till mormor och sen åka till Stockholm (elr i närheten av Stockholm iaf) och fixa chip på valparna. Ja så ser resten av min vecka ut:) Ha det bra, puss&kram<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar