tisdag 7 juli 2009

Förlåt för dålig uppdatering..

Ja förlåt men har verkligen inte orkat skriva något. Men nu har jag fått tbx orken:P hehe. Få se nu... I torsdags så åkte jag, biffen och raz till lillsjön och bada lite, sen åkte vi och åt elr dom åt jag smaka;) hehe sen åkte jag hem. På fredagen så åkte vi till mormor för att förbereda till hund utställningen. Nästa dag så va det hundutställning och det va SKIT MYCKET MYGG. Man fick verkligen damp på dom, menmen vi klara oss iaf. Ella va väl duktig och det va en ny tjej där som har köpt en valp av oss som inte kunde visa hunden, så ist för att gå med valpen som inte heller kunde något så fick hon låna Ella ist och både hon och Ella va duktiga:) Ika blev tredje tik, som är jätte duktigt av henne om man tänker på att hon är olydig. Sen plockade vi undan ALLTING och det va as jobbigt. Sen åkte vi hem och jag hoppa i sängen dirr och somna haha. I söndags så gjorde jag väl inget specielt. I går så åkte jag till Q ett tag, sen kom moster och hennes gubbe hit och så grillade vi, gott gott. Sen kom Robin E hit och vi gjorde väl inte så mycket. I dag så ska jag bara löka och i mon så har jag planerat att åka till Q:) Nu ska jag göra nudlar och kolla på tv;) hehe love it!

Btw ÄLSKAR att Existenz.se är tbx:D<3333

XoXo Asta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar